Tunteellinen taito

5. Jatkotyöskentely

Kokoava arviointi

Tee oppilaiden kanssa kokoava arviointi oppimiskokonaisuuden lopuksi huomioiden alussa asetetut tavoitteet. Esimerkkejä:

  • Ajatushautomo
  • Arviointia värikoodein
  • Arviointia tuotettujen piirrosten avulla

Ideoita

  • Kirjoitelmista draamaesityksiä
  • Nepa ja Pale-hahmot luokan käsinukeiksi, hahmoiksi tai julisteiksi
  • Tunnetaidoista opetustuokioita koulun pienemmille oppilaille
  • Nepa ja Pale –seinä
  • Mielialatarina
  • Vertauskuvallisia ilmauksia tunteista
  • Oppimiskokonaisuus voi olla osa luokan muuta eheytettyä kokonaisuutta

Yhteistyössä

Ladattava materiaali

Kuvia

No items found.

Videoita

Linkit

Yhteystiedot